





ErikB schreefColon"de wedstrijd om bier" vind ik leuk... alsof het er decadent aan toe ging![]()
ErikB schreefColon"'t Is een leuke knul, maar euh... was er ook geen jong meisje in het gezin ?

Bruce schreefColonPete,
Leuk ventje.. je hebt ook nog een dame-tje toch? is dat een 2-ling.. ik schat ze ongeveer even oud?
Doe hem de groeten van:




Bruce schreefColonhaha, Jarno heeft een dipje.. of was je ons geklets over MG's zat..
Of zat je van Mod's te dromen??
de tijd gaat zo snel dat heb je echt niet door..

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.