

VOP schreefColonBij deze nogmaals dank aan de inrichters, was inderdaad naar mijn gevoel de beste editie, inzake rit alsook aantal deelnemers en diversiteit MG's!
Op naar een volgend MG F-TF ( en andere MG-types) event in 2011!
Ook apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!

VOP schreefColonOok apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!

ErikB schreefColonDe daad die daar gesteld is op de MG Day wordt helemaal niet geapprecieerd door de andere clubs.

Kasper schreefColonErikB schreefColonDe daad die daar gesteld is op de MG Day wordt helemaal niet geapprecieerd door de andere clubs.
Wij hebben nog even overwogen om daar aan te gaan, in dat geval met de F. Heel bij daarvan te hebben moeten afzien.
In mijn ogen kan dat namelijk niet!
Nous vous invitons à nous rejoindre pour les réunions et balades qui sont programmées aux calendriers 2010 (ne sont admises que des MG de plus de 25 ans,les F,TF,RV8).


Adrian Clifford schreefColonHi guys, thanks to all of you for your time, care and hospitality over the weekend in looking after the UK delegation, it's appreciated. Believe me there is no other event in the UK that has the buzz that the Day BeFore and Kempenrit does for that reason alone, the Day must continue. We have already talked about this, the date may change each year, the meet up point may change too but the Fun will continue as long as you are ready to join us again
VOP schreefColonBij deze nogmaals dank aan de inrichters, was inderdaad naar mijn gevoel de beste editie, inzake rit alsook aantal deelnemers en diversiteit MG's!
Op naar een volgend MG F-TF ( en andere MG-types) event in 2011!
Ook apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!


Kasper schreefColonVanavond nog even kort gesproken met de mensen van de clubwinkel van de Nederlandse MG Car Club.
Jan en Ans willen alle bezoekers hartelijke bedanken voor de gezellige dag en de leuke reacties die ze van de MGF en MGTF rijders hebben ontvangen.
Ze vonden het de moeite waard om op deze meeting aanwezig te zijn en vonden dat er een heerlijke sfeer hing en het authentieke MG gevoel aanwezig was.

Remieme schreefColonBruno schreefColon- Kasper en Marion, bedankt, om jullie dag helemaal te hebben opgeofferd aan de clubshop. Volgende keer moeten we hier toch eerder een beurtrol in plannen bedacht ik me achteraf ! Ook bedankt voor de mooie petjes die jullie ontwierpen.
En natuurlijk MR. DJ, M, & Co, die ik ook veelvuldig in de clubshop heb zien vertoeven

Kasper schreefColonEen schril contrast met het 40 jarig jubileum in Duitsland waar de organisatie het jammer vond dat er maar een tweetal Duitse F's aanwezig was.

Brooklands schreefColonKasper schreefColonEen schril contrast met het 40 jarig jubileum in Duitsland waar de organisatie het jammer vond dat er maar een tweetal Duitse F's aanwezig was.
Het verbaasd mij niks. In Nederland rijden meer Duitse MGF's (van origine) dan Nederlandse F's. Gelukkig zijn er dus nog wel twee overgebleven in Duitsland.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.