looking forward to 2010's already


voor zichzelf 
CHAPPOO

PieterV schreefColon
Bruce keek me al vreemd aan..![]()

PieterV schreefColonHelaas niet aanwezig op de Eemhof, maar wel het plan samen met Jos, Wouter en Jeroen de MG rit in Italie te gaan doen in 2010. Weet iemand hier meer over ?

Bruce schreefColonIk kijk altijd een beetje vreemd![]()
Ik Had jullie bij de lunch al herkend en Jarno al even herinnerd wie jullie waren, en dat jullie zonder Mr DJ waren..


Kasper schreefColon
Jammer dat we je op MGFIM niet mogen begroeten.
voor je tips over Italie, Kasper en als je wat meer weet mag je me altijd PBén !
PieterV schreefColonHelaas niet aanwezig op de Eemhof, maar wel het plan samen met Jos, Wouter en Jeroen de MG rit in Italie te gaan doen in 2010. Weet iemand hier meer over ?

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.