jeroenvanuden schreefColonvan je oom moet je het hebben--> http://mgf.dennisfleurbaaij.com/albumHo ... ten2009_13
Tsja, Pieter is gewoon baas boven baas in de familie... of was het nou baas voor baas?

jeroenvanuden schreefColonvan je oom moet je het hebben--> http://mgf.dennisfleurbaaij.com/albumHo ... ten2009_13

Coen schreefColonjeroenvanuden schreefColonvan je oom moet je het hebben--> http://mgf.dennisfleurbaaij.com/albumHo ... ten2009_13
Tsja, Pieter is gewoon baas boven baas in de familie... of was het nou baas voor baas?


jeroenvanuden schreefColon..or you can say hello to my little friend!


Kasper schreefColonMisschien een lijstje starten om te checken wie er allemaal komen?
1) Coen (blijft eten)
2) Ad
3) Kasper (dat zal ook wel eten worden)
4) Mr. Dj M.
5) Superboer
6) Bruce (blijft eten)
7) Adrian (als Kasper blijft eten dan blijft Adrian ook eten)


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.