Twee maanden terug hadden we met de MGCCH ook een dergelijk evenement, ik heb daar heel positieve geluiden van gehoord, toe heb ik dezelfde beslissing moeten maken als nu.
Toen waren wij ook aanwezig inderdaad, en het was het inderdaad érg leuk.
10 van 300 = 3,3% (mgf.be)
41 van 1300 = 3,2% (mg-r.nl)
Uitendelijk komt het allemaal op het zelfde neer
Ik ben ook zeker niet ontevreden, maar ik had stiekem toch op wat meer mensen gehoopt.
Nog zo'n twee weken en dan is het zo ver!





? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
