BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » ma aug 23, 2010 8:01 pm

    Organisatie bedankt voor de heerlijke dag... 8) 8)

    een paar plaatjes als herinnering

    voor iets meer foto's :
    http://kion.demon.nl/KionSite2/Photos.aspx?AlbumID=48

    Afbeelding

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma aug 23, 2010 8:30 pm

    Het was een erg leuke dag!
    Dat zandweggetje was inderdaad wel een beetje vreemd, meer geschikt voor Rovers met vier wiel aandrijving en de toevoeging Land :P

    Ik heb ook nog wel wat foto's voor jullie allen. Die houden jullie nog tegoed, maar ze komen er zeker nog aan :wink:

    Rik nogmaals dank voor de leuke rit! en de SV-R in het echt zien was ook erg leuk. Wat een gaaf ding is het toch! Blijft het jammer dat de persfoto's van deze auto niet zoveel voorstellen als sommige erg goede foto's van de TF. Zou graag nog wat echt mooie wallpaper pics hebben van deze auto.

    Voor mij was de winnaar van de dag, de Tf met het thema zwart. De Duitser vond hem in ieder geval ook HOT, of nou ja niet helemaal natuurlijk :roll:
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » ma aug 23, 2010 8:34 pm

    Dit 10de Kempenrit was een superb editie en één van het beste ooit !

    Het was mijn 6de één en ik ben terug t'huis met een grote glimlach ... en een kleine scheur in mijn knoopsgat - u allen weet waarom ;) :)
    Dank u wel voor al deze mooie geheugen door de afgelopen jaren, het was altijd het hoogtepunt van mijn MG jaar (natuurlijk in combinatie met de DayBefore !) ....

    Ik zal terug zijn, u kunt me niet tegenhouden lerend een paar woorden Nederlands te spreken plaatselijk :lol: ;)

    DANKE !


    Edit: Droevig aan alle ik heb niet aan gesproken maar het is altijd een bezige tijd !
    Edit 2: terug met open dak alle tijd :thumbsup:
    Laatst bijgewerkt door 2 op Herbie, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » ma aug 23, 2010 8:45 pm

    hihi

    mijn tuuteke :lol: :lol:
    Afbeelding

    met dank aan roadstergate leuke fotokes
    :thumbsup:

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Stephen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 295
    GeregistreerdCOLON wo aug 13, 2008 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Lochristi - O-VL - België

    door Stephen » ma aug 23, 2010 9:45 pm

    Een paar pics van me. Zeker niet meeste en de mooiste, maar ik zag menig andere MG-rijders met beter spul dan het Nikon Coolpix'je van mij :P

    Het begon al goed die zondagmorgen, in Zelzate staan wachten aan de lichten voor de E34 naar Antwerpen te nemen en zag ik BRG Fje aankomen met NL-plaat :)
    Afbeelding

    Geen idee wie het was maar achteraf bleek het om deze F te gaan :)
    Afbeelding

    Parking-overzicht
    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Marvon
    Afbeelding

    mg-zs
    Afbeelding

    De Zr van MG Car Club Belgium
    Afbeelding

    De gekke Brit met een boothoorn op zen ZT. Stationair draaiend cond ik het ook iets van een boot hebben als je't geluid hoorde :p
    Of de chauffeur van de supercharged ZT-T die een denappel in de uitlaat stak :p Even gas geven en de denappel vloog er zo uit :p
    Afbeelding

    TonEe & een MG B in de rij
    Afbeelding

    Uiteindelijk mezelf

    Afbeelding

    Afbeelding
    02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
    30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
    28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
    10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180 (Daily)
  • Avatar gebruiker
    Maxime
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 91
    GeregistreerdCOLON vr jun 25, 2010 11:54 pm
    WoonplaatsCOLON Hofstade-Zemst

    door Maxime » ma aug 23, 2010 9:45 pm

    Luc schreefColonVoor de rest toch wel een eigenaardige samenloop van omstandigheden. Carl (bestuurder SV-R, die 10 jaar en 1 maand geleden de F aan mij verkocht heeft, was er nu ook bij toen de F de kaap van de 100.000km overschreed..


    Daarmee dat jullie even aan de kant gingen? :)
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » ma aug 23, 2010 10:55 pm

    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    door JohanQ » ma aug 23, 2010 10:56 pm

    Wat een mooie rit afgelopen zondag petje af voor de perfecte organisatie.
    Hellaas dat dit mijn eerste maar ook meteen de laatste rit was omdat ze nu gaan stoppen.
    Ik hoop wel dat er iemand is die hierrmee door gaat, want mensen MGF liefhebbers kom op steek de schouders eronder om de Internationale Kempenrit niet te laten verdwijnen van de kalender van 2011.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2010 11:32 pm

    Mooie foto's allemaal, bedankt om ze met ons te delen !


    Ik zou in ieder geval van de gelegenheid nogmaals gebruik willen maken, om een aantal mensen van mgf.be te bedanken :
    - Adrian, thanks for being the one, who, each year is the person, who can bring such a lot of UK cars to the continent, to join this event. Super !
    - Luc, om de day before telkens weer tot zo'n groot succes te maken, ook daar kruipt tijd in.
    - Erik en Fran : Om zo'n knap evenement al 10 jaar met succes op de kalender te zetten. Dit was een enorm werk, dat beseffen we maar al te goed.
    - Kasper en Marion, bedankt, om jullie dag helemaal te hebben opgeofferd aan de clubshop. Volgende keer moeten we hier toch eerder een beurtrol in plannen bedacht ik me achteraf ! Ook bedankt voor de mooie petjes die jullie ontwierpen.
    - Alle MGF.be'ers die er bij waren : Bedankt om erbij te zijn, en dit evenement te maken tot wat het nu was.

    Alle niet MGF.be'ers die een handje hielpen en dit alsnog zouden lezen : Bedankt. Dankzij jullie had ik elk jaar in augustus een week-end om echt naar uit te kijken.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di aug 24, 2010 9:40 am

    Bruno schreefColon- Kasper en Marion, bedankt, om jullie dag helemaal te hebben opgeofferd aan de clubshop. Volgende keer moeten we hier toch eerder een beurtrol in plannen bedacht ik me achteraf ! Ook bedankt voor de mooie petjes die jullie ontwierpen.


    En natuurlijk MR. DJ, M, & Co, die ik ook veelvuldig in de clubshop heb zien vertoeven :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    colintf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 248
    GeregistreerdCOLON do jan 15, 2009 8:32 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door colintf » di aug 24, 2010 4:46 pm

    It was great to see you all during the Kempenrit weekend.

    Many thanks from all the V8's :D
    colintf
    Colin Murrell
    MG TF160, ZT260SE, ZS115+ (also Dad's '47 TC)

    ZT260 vin 00242 - Probably the only 260 to have driven the full Le Mans circuit? See Avatar picture!
    MG Car Club Z Register V8 ZT Rep.
    MG Car Club MGF Register Regional Rep for Devon & Cornwall and Cotswold Regions.
    MGCC MGF Register International Liaison Rep

    http://www.mgfregister.org/

    http://www.two-sixties.com/main.htm
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di aug 24, 2010 5:40 pm

    Organisatie van de Kempenrit, nogmaals bedankt! Ik mocht dit dan wel vanuit de vele Nederlandse bezoekers dit ter plaatse al gezegd hebben, voor ons was het een onvergetelijk weekend waar we ternauwernood voldoende tijd hadden om met al onze internationale vrienden en bekenden bij te kletsen.

    Helaas van ons geen fotokes dit jaar, de camera heeft twee dagen ongebruikt in de F gelegen :oops:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di aug 24, 2010 8:28 pm

    Stephen schreefColonEen paar pics van me. Zeker niet meeste en de mooiste, maar ik zag menig andere MG-rijders met beter spul dan het Nikon Coolpix'je van mij :P

    TonEe & een MG B in de rij
    Afbeelding


    Mag m'n haar wel eens kammen.... :D
    Is een Midget trouwens. En daarvoor de blauwe F van Thomas.
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Stephen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 295
    GeregistreerdCOLON wo aug 13, 2008 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Lochristi - O-VL - België

    door Stephen » di aug 24, 2010 8:31 pm

    GhostRider schreefColonIs een Midget trouwens

    Ah, my bad, langs achter gezien lijken ze wel op elkaar vandaar de vergissing :oops: Ik heb jou ook een foto zien nemen voor de ZT van Tony en de Zr v mezelf neem ik aan? :)
    Zullen wel verschijnen ook he? :P
    02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
    30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
    28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
    10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180 (Daily)
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

    door Adrian Clifford » di aug 24, 2010 10:00 pm

    Hi guys, thanks to all of you for your time, care and hospitality over the weekend in looking after the UK delegation, it's appreciated. Believe me there is no other event in the UK that has the buzz that the Day BeFore and Kempenrit does for that reason alone, the Day must continue. We have already talked about this, the date may change each year, the meet up point may change too but the Fun will continue as long as you are ready to join us again :D
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten