RemcovanKuilenburg schreefColonAangezien we met 29 auto's rijden zal je niet zo heel snel verdwalen.
Daar ben ik ook niet bang voor hoor...dacht dat het mediapark groot was en dus meerdere ingangen zou hebben....
Verdwalen zal ik ik zeker niet ...maar TomTom gebruiken zal ik ook niet!!!





