Bruno schreefColonErik maakte deze foto's
Welke foto's ?

Bruno schreefColonErik maakte deze foto's

Carl schreefColonBruno schreefColonErik maakte deze foto's
Welke foto's ?

Coen schreefColonHerbie schreefColonErikB schreefColonAls ik thuis nog eens 5 minuten tijd heb ...
Geen stress Erik, was slechts één vraag
Nog maar een keer proberen dan

PieterV schreefColonRELAXXX erik, laat je niet opjutten. Geen gehaast, als we de foto's morgen op het forum zien is ook goed hoor


PieterV schreefColonPRIJSVRAAG : Waarom lachtBruno
zo op de foto

PieterV schreefColonYeehaa, de foto's zijn er !! Mooi gemaakt Erik, zeker in het donker valt dat altijd met die afstand niet mee. Op de serveerster na, zien we er allemaal wel wat gezapig uit na die heerlijke maaltijd.
Het roept weer gezellige herinneringen bij me op.
PRIJSVRAAG : Waarom lachtBruno
zo op de foto
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.