We zullen met in totaal 51 auto's aanwezig zijn
We krijgen 2 aparte stands: één voor MGF.be met 10 auto's en één voor MG-R.nl met 41 auto's.








Kasper schreefColonRest mij om allen die gaan een gezellige en sportieve dag toe te wensen
Jean schreefColonDat wordt vroeg opstaan![]()
![]()
+/- 2 uur rijden. Dus rond 6:00 vertrekken.
Ach, je moet er iets voor over hebben.

Bruno schreefColonIk vind het ook jammer dat er een aantal die-hards zich niet hebben gemeld, afgezien van zij die niet kunnen, terwijl ze al jaren het woord "track-day" niet schuwen, maar eens het dan zover is ....![]()
Bruno schreefColonIedereen is echter vrij natuurlijk, maar t'is jammer, want ze weten niet wat ze gaan missen.



Bruce schreefColonMaar we moeten wel een beetje reëel blijven, het forum heeft dan weliswaar 300 geregistreerde gebruikers, daar zijn er volgens mij minder dan 50 van actief. Er zijn zelfs 77 userid’s die nog nooit een bericht hebben geplaatst.

ErikB schreefColonBoodschap aangekomen... maar 'k ga er geen rekening mee houden.
ErikB schreefColonToch wel... Alhoewel Zandvoort niet te vergelijken is met Nordschliefe en gegarandeert meer plezier en voldoening oplevert.

MGF schreefColonNou, toch nog met veel pijn en moeite 10 auto's bij elkaar gekregen, valt me eerlijk gezegt nog mee, ik had de moed een maand geleden al opgegeven. Hopelijk is er volgende keer meer animo, het is natuurlijk een nieuw evenement voor dit forum.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.