luigi1515 schreefColonDe kans op neerslag is voor zondag al teruggegaan van 80 procent (gisteren) naar 70 procent vandaag en van hoeveel van 2/8mm (gisteren) naar 1/6mm vandaag. Dus laten we die lijn voortzetten!
Ook ik keek erg naar de rit uit, maar met eergisteren een voorspeld neerslag kans van 90% en 10mm geen pretje.
Nu nog maar 0,6-0,8 mm rondom Maastricht en Luik geven ze zelfs nog maar 0 mm op, droog dus. Op die paar drupjes na zou het dus erg mee moeten vallen en ook staat er weer een zonnetje bij de verwachting, ipv grijs en bewolkt!
Ik zou bijna de gok nemen zonder hardtop te gaan rijden Luc! misschien dat Tom anders nog wel een plastic inrits ruitje heeft mocht het toch nodig zijn?







