Bruno schreefColonen de Mechelse SV-R; Prachtige machine toch, alleen werd hij qua klank toch zwaar overtroffen door de engelse V8-en, die ik dan al wel zo dikwijls aanschouwde en hoorde, maar het mij elke keer toch weer kippenvel bezorgt.
Bedankt!
We hebben vrij rustig gereden, ik kan je verzekeren dat de SV-R ook luid is hoor.
BlackFox schreefColonMaxime had een enorme kras op de zijkant van zijn ZTT dankzij 1 van die takken en meteen achter hem reed de SV-R, maar daar was op het eerste zicht niets aan te zien.
En die kras is er nog steeds.

Achja ..
Er staan gelukkig geen krassen op de SV-R, hij heeft wel in het begin serieus de bodemplaat geraakt..
De zandwegjes vond hij ook niet zo leuk.. voor de rest top!
