Die rode Tf was er vorig jaar ook Arjan, toen nog met de rode Tf op schaal op de foto gezet!
Gaaf dat je het groen/gele monster nog op de foto hebt staan Rick!
Ik zal mijn foto's ook snel posten, in totaal al twee dagen bezig geweest met al het foto werk wat achterstallig was van m'n schaalmodellen
O.a. die klassiekertje er sinds kort bij:
Dit trouwens nog op het terrein in Waalwijk gevonden.
Een beetje Nederlandse glorie:
http://i46.tinypic.com/14m9szq.jpg
En nog iets voor aan de muur. Mg Tf posters vinden is heel lastig en je ziet bijna altijd dezelfde en dat is dan ook meteen eigenlijk de
minste officiële pers foto die ze daarvoor gebruikt hebben

Verder is die ook zonder banner of wat dan ook. Deze kwam ik in Waalwijk tegen, zo zonde eigenlijk dat deze en een aantal andere posters niet netjes in een koker waren bewaard! Helemaal gaaf is die dus niet meer, maar deze zag er nog goed uit!
Toch heb ik wel spijt de andere iets meer beschadigde ook niet te hebben meegenomen. Dat was
een zilvere Tf bij nacht en net als deze een bekende officiële pers foto van tijdens de introductie. Hoe dan ook qua compositie was dit sowieso de beste en ook qua staat. De Rover 75 V8 heeft nu dus even de lijst verlaten.
