





Nee ik heb contact gehad met de organisatie en de gemeenten en het komt goed. Er waren twee stukken die elkaar overlapte. Een daarvan was het kasteel. Iets langer lunchen en het komt goed. Het andere stuk hebben we gewoon de rit omgelegd zodat de wielrenners ons niet in de weg zitten.

wimk schreefColonVoor we echt verdwalen....komt er ook een route beschrijving naar het startpunt.....![]()
thnx


RemcovanKuilenburg schreefColonEn dan zo iets van ga hier links de hupeldepupdreef in. Het is kinderlijk eenvoudig.

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.