


Sander schreefColonBruce schreefColonVeel mensen in polo (her)kende ik helemaal niet, dus voor volgend jaar moeten we de naambordjes wat meer promoten..
Ik weiger alvast een naambordje te dragen

Sander schreefColon Ik weiger alvast een naambordje te dragen

Sander schreefColonBruce schreefColonVeel mensen in polo (her)kende ik helemaal niet, dus voor volgend jaar moeten we de naambordjes wat meer promoten..
Ik weiger alvast een naambordje te dragen




maar moet nog wat zitvlees creeeren om de halve dag in de auto te zitten.


Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.