Mr. Dj M. schreefColonDe C is de moderenere auto, maar is deze dan in dit geval ook meer de 5-serie en dus comfortabeler en is het een auto waarbij een hogere bochtsnelheid mogelijk is dan de B?
Nee de C was voor MG gezien een commerciële mislukking (net zoals de V8 overigens, oliekrisis).
de C heeft een 6 cyl 3 liter motor die op z'n zachtst gezegd een beetje looi-ig is. Het is de perfecte auto om rechtdoor mee te rijden, maar bochtjes.......
Nu kun je aan dat gedrag wel veel verbeteren (o.a. schokdempers, banden) maar men heeft destijds niet de juiste afstelling gedaan waardoor de pers de auto de grond in boorde. Nu, zeker met de verbeteringen is een C een echte liefhebbersauto met een heel eigen publiek. (waarvan ik er 1 mag zijn)




