Zeg maar welke je in groot formaat wil hebben, dan kan ik ze je bezorgen.


japio schreefColonBeste iedereen, even een berichtje van een nieuwkomer.
Mijn naam is Jaap. Afgelopen weekend reden we voor het eerst met onze Vulcano F in een gezelschap mee. We vonden het heel leuk!!! Ik keek net nog even in de garage in ook de F staat blijkbaar nog na te genieten!!!! Erg leuk ben er zeker bij met de kempenrit, dah wilk nie missen é!!!!!!!






De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.cig.canon-europe.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.