http://dennis.core-lan.nl/mgf/Midzomertour-2007




lucas schreefColon.:bert:. schreefColonWeer ene minder, ik ga passen voor zondag
Als er een road-book voor mij voorzien was, let me know. Die kosten betaal ik terug.
Wel, geef me dan 2 velgen, je K&N filter en 3 trappisten ... en we zwijgen erover![]()
Wel jammer Bert, als man van de streek..
Volgende X kom ik je halen in Halen
Bruno schreefColonMerkwaardig dat foto " XSM IMG 0088 " bijna 3 keer zoveel hits heeft dan de gemiddelde andere foto. Jullie zijn onverbeterlijk !
Zomer is in het land zeker ?



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.