




GhostRider schreefColon:evil:
Oranjegekte is dus over.........







Bruno schreefColonWaarschijnlijk komt de Exige niet mee, omdat er die dag op Zolder een Lotus-dag is, waar men voor 200 euro een hele dag kan rijden, daarenboven mag er een passagier meerijden op Zolder, op Zandvoort niet (Sportieve sessie) en is het 3 uur ver (X2) rijden voor de Exige, en dat voor 3 kwartier op circuit. Normaal gezien dus geen Exige, alhoewel er nog wordt getwijfeld.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.