Nogmaals bedankt organisatie. Topeditie was dit, en zoals jullie weten kan alleen Luc of ik daar echt over oordelen
Wederom enkele nieuwigheden, eindelijk een leuke Z-delegatie (dat dit 10 jaar heeft moeten duren...) en de Mechelse SV-R; Prachtige machine toch, alleen werd hij qua klank toch zwaar overtroffen door de engelse V8-en, die ik dan al wel zo dikwijls aanschouwde en hoorde, maar het mij elke keer toch weer kippenvel bezorgt.
Mooie route ook, ondanks ik zelf steeds weer meer de nadruk leg op het sociale i.p.v. de rit zelf, vandaar ik de korte rit dus, ook nu weer, koos.
Het weer heeft zich voor 80% ook voorbeeldig gedragen. Reken daarbij een rekord aantal deelnames, en t'kon gewoon niet beter.
Wat ik steeds toch wel frappant vind, is het feit, dat nu ook weer, bij het lezen van de commentaren, het me opvalt dat ik veel oude en nieuwe gezichten niet heb ontmoet, terwijl ze er daadwerkelijk wel waren. Sterker nog, veel gezichten die ik wel goed ken, waren niet op de Kempenrit, strange ! volgende keer beter (en ja, die komt er, alleen het format blijft nog de vraag)....