BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo aug 22, 2010 9:33 pm

    Na 10 deelnames moet ook ik vaststellen dat dit de beste was. Meerdere factoren hebben hiervoor gezorgd; we hadden een superaanloop op zaterdag, een enorme UK delegatie, idem als de grote toeloop uit NL, een superroute, met aardig wat "vlotte" stukken, .... noem maar op.

    We blijven alleen achter met een vreemd gevoel.... What's next?
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » zo aug 22, 2010 9:34 pm

    Ook ik wil de organisatie bedanken voor een prachtige rit. Schitterende omgeving met veel mooie binnenwegen, al had die zandweg van mij niet echt gehoeven. Dat doen we wel eens met een landrovertocht ;) . Eerste keer dat ik de Kempenrit mee rijd en jammer dat het ook meteen de laatste is.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » zo aug 22, 2010 9:37 pm

    Ik ben inmiddels ook weer thuis.
    Een sublieme rit met een unhappy end.
    Zie mijn post onder het hoofdstuk "Algemeen / Technische info"

    :( :( :( :(
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • wanka tanka
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 13
    GeregistreerdCOLON do aug 12, 2010 3:54 am
    WoonplaatsCOLON tienen vlaams brabant

    door wanka tanka » zo aug 22, 2010 10:03 pm

    vandaag ook eens naar averboden geweest
    voor mij was het de eerste keer dat ik deelnam aan zo een rit
    nadat ik mijn mgfje pas heb een dikke week :wink:
    samen met het vrouwtje veel plezier gehad aan deze mooie rit
    onderweg lekker gegeten en geluk gehad met het weer (geen regen gehad onderweg)
    wij kijken al uit naar een volgende rit ergens
    mvg rohnny (wanka tanka)


    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 1 op wanka tanka, in totaal 0 keer bewerkt.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » zo aug 22, 2010 11:16 pm

    Ook ik vond het twee heel geslaagde dagen. The day before was zoals weer super gezellig, goed georganiseerd en de opkomst was indrukwekkend. De Kempenrit zelfs was ook weer top, veel leuke mensen, veel auto's en een mooie route. Jammer dat de eerste keer dat ik de Kempenrit zélf kon rijden ook meteen de laatste keer was, maar er gaat vast iets voor in de plaats komen!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo aug 22, 2010 11:21 pm

    Organisatie van harte bedankt voor de goede zorgen!

    Leuk om weer bekende en nieuwe gezichten te zien. Jammer dat het de laatste editie was.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » zo aug 22, 2010 11:39 pm

    Zozo.
    Het ouwe beessie heeft zich kranig geweerd de hele rit. Ze staat weer lekker binnen.
    Ken de Kempenrit vooral vanuit de MGF, maar moet zeggen dat het vanuit een Midget zeker zo leuk is. Mooie opkomst, zeker ook vanuit de UK! Klein buitje, maar opdrogen ging gelukkig snel.
    Weer even gezellig bijgeklept met de nodige oude en nieuwe bekenden.
    Organisatie bedankt! Heb het weer erg naar m´n zin gehad. :D
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo aug 22, 2010 11:49 pm

    ttdesign6 schreefColonOok wij vonden het een geweldige dag, de eerste keer dat we mee hebben gedaan aan een rit als deze en we vonden het helemaal geweldig!

    Veel bekende gezien en Ronald bedankt voor de Spark-Plugs :wink:


    Graag gedaan...en jij bedankt om Ultimate's doosje mee te nemen..... :wink:
    Erg leuk om je in real life te ontmoeten.
    En zoals je zegt....tot het volgende evenementje.. :D ( of in Zolder... :wink: )

    Kempenrit, organisatie geweldig zoals steeds... erg leuk om te socializen met bekende en nieuwe gezichten.
    Nu maar hopen op een alternatief.... :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2010 12:04 am

    Nogmaals bedankt organisatie. Topeditie was dit, en zoals jullie weten kan alleen Luc of ik daar echt over oordelen :wink:
    Wederom enkele nieuwigheden, eindelijk een leuke Z-delegatie (dat dit 10 jaar heeft moeten duren...) en de Mechelse SV-R; Prachtige machine toch, alleen werd hij qua klank toch zwaar overtroffen door de engelse V8-en, die ik dan al wel zo dikwijls aanschouwde en hoorde, maar het mij elke keer toch weer kippenvel bezorgt.
    Mooie route ook, ondanks ik zelf steeds weer meer de nadruk leg op het sociale i.p.v. de rit zelf, vandaar ik de korte rit dus, ook nu weer, koos.
    Het weer heeft zich voor 80% ook voorbeeldig gedragen. Reken daarbij een rekord aantal deelnames, en t'kon gewoon niet beter.

    Wat ik steeds toch wel frappant vind, is het feit, dat nu ook weer, bij het lezen van de commentaren, het me opvalt dat ik veel oude en nieuwe gezichten niet heb ontmoet, terwijl ze er daadwerkelijk wel waren. Sterker nog, veel gezichten die ik wel goed ken, waren niet op de Kempenrit, strange ! volgende keer beter (en ja, die komt er, alleen het format blijft nog de vraag)....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma aug 23, 2010 8:12 am

    En zoals je zegt....tot het volgende evenementje.. :D ( of in Zolder... :wink: )


    Heb even gekeken, zolder is zo''n 45 km voor mij ongeveer. Ik kom graag een keer langs :lol:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » ma aug 23, 2010 8:48 am

    ja tom dat is bij ons om de hoek ... zolder hahaha
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma aug 23, 2010 8:50 am

    Eehm dan heeft de navi mij gister ernstig in de steek gelaten :P

    Nouja....circuit zolder stond aangegeven op de autobaan...ik was zo thuis daarna... :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    ppo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:36 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ppo » ma aug 23, 2010 9:53 am

    Thanks to everybody involved in the organization of the DayBefore and the Kempenrit meeting. It was a fantastic weekend.
    :thumbsup:
    MG TF135
    << Life's too short not to ... >>


    www.roadstergate.lu
    www.mgcarclub.lu
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » ma aug 23, 2010 10:33 am

    Gisterenmorgen opgestaan met griep :?

    Als ik de foto's zo bekijk heb ik iets gemist.


    @wanka tanka: zeker van dat de F op die 2de foto een vvc is?
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Stephen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 295
    GeregistreerdCOLON wo aug 13, 2008 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Lochristi - O-VL - België

    door Stephen » ma aug 23, 2010 10:54 am

    Ook wij vonden het alweer een leuke route deze keer, al moet ik zeggen dat ik de editie van vorig jaar nog ietsje leuker vond. Naar mijn gevoel waren er vorig jaar meer kronkelwegjes die toch zó leuk zijn in een Mg :P
    Langs de andere kant, de langere stukken dit jaar waren dan weer ideaal om eens op't gas te gaan staan :D Mij hoor je dus niet klagen :D

    Enige "minpunt" , en dat is echt al een groot woord, op de eerste zandweg een paar keer op milimeters moeten rijden voor breedhangend struikgewas. 2 keer zelfs uitgestapt. Maar zoals gezegdn kan de organisatie niet aan doen ;)
    De 1e keer waagde ik het me nog maar zag dat 1 van de takken zelfs mijn carosserie raakte.
    Geen kras gelukkig maar met de ZT's in't achterhoofd ben ik de boel maar beginnen afbreken. En ineens zat Tony achter me met zen ZT :p
    100m verder opnieuw gestopt voor laaghangende takken, met doornen :roll:
    Met hulp van Tony dan maar opnieuw afgebroken :p

    F's & TF's hadden hier geen probleem mee waarschijnlijk, maar ik ga echt geen kras in't dak van Zr zetten :P
    02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
    30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
    28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
    10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180 (Daily)
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten