
Coen schreefColonBruce, zet je de Volvo van Bruno achterstevoren op de bank?
bank ombouwen voor voorwiel aangedreven auto's
9) Bruno - Volvo C70 2.5 Turbo


Sander schreefColonBruce schreefColonmet 15 auto's ga ik de bank reserveren, dat betekend wel dat je nu niet zomaar kan afzeggen
Danny, ik wil je er wel nog even op attend maken dat je verantwoordelijk blijft voor jouw plaats op de bank. Als je iemand anders regelt is het o.k. Zo niet kan je het geld over maken naar Bruce.





Bruno schreefColonIk geef niemand een vrijbrief en ben het volkomen met je eens, ik weet niet waarin je dat uit mijn posting opmaakt. Echter ben ik me er ook van bewust dat niet iedereen even solidair is, da's alles !

Sander schreefColonBruno schreefColonIk geef niemand een vrijbrief en ben het volkomen met je eens, ik weet niet waarin je dat uit mijn posting opmaakt. Echter ben ik me er ook van bewust dat niet iedereen even solidair is, da's alles !
Uiteraard was dat een reactie op Boarderken en niet op jou.
Volgens jouw insteek krijgen we dadelijk een situatie dat afvaller nr 15 moet betalen en afvaller 16 niet, immers was het geen probleem dat nr 16 af viel en nr 15 niet.
Ik vind het jammer dat je dit aankaart terwijl er duidelijk staat dat afzeggen niet zomaar kan. Hiermee geef je iedereen een vrijbrief om toch maar niet te komen.


Bruno schreefColonDie vriend van MG Metroman valt echt af, dat hoorde ik van Metroman zelf ...
T'zou wel kunnen dat Cedric nog met zijn TF de bank op gaat, Ik check dit nog even.

Boarderken schreefColonKan ik er wat aan doen dat het effe verwarrend leek alsof afzeggers gwn weggelaten werden![]()
Is er soms iets mis met misverstanden willen vermijden, zorgen dat het hier allemaal klopt, zodat het ook helemaal correct op mg-r.nl komt![]()
Tis nl. daar dat er al eens vergeten wordt dat afzeggen nog altijd niet betekent dat je niet meer hoeft te betalen
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.