Bruno schreefColon...en nu wachten op de eerste foto's ....
We zijn er aan bezig. Heb zo'n 370 foto's getrokken en we zijn er nu de mooiste aan't uit halen. Dus... ze komen eraan!!


em-gee-efke schreefColonBruno schreefColon...en nu wachten op de eerste foto's ....
We zijn er aan bezig. Heb zo'n 370 foto's getrokken en we zijn er nu de mooiste aan't uit halen. Dus... ze komen eraan!!




Bruce schreefColonwe moeten inderdaad opletten dat we nieuwe leden voorstellen aan de groep. Maar daar hebben ze zelf ook een taak in. We hebben toch ergens een: post een foto van jezelf? Dat moet al helpen


Lesheep schreefColonhet is meschien wel een idee om op de polo of shirt je Forum naam te laten zetten . heb met verschillende mensen gesproken maar ben nu de naam al weer vergetenen ik heb niet eens bier gedronken bij de patertjes

Lesheep schreefColonhet is meschien wel een idee om op de polo of shirt je Forum naam te laten zetten . heb met verschillende mensen gesproken maar ben nu de naam al weer vergetenen ik heb niet eens bier gedronken bij de patertjes



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.