door Bruce » ma jul 02, 2007 7:49 am
Amaai,
Wat een geweldig mooi weekend, Helga en ik waren een dag eerder richting België gereden en hebben overnacht in een 13de eeuws kasteel. We hebben daar een 7 gangen diner genuttigd, dat was onbeschrijfelijk goed, daar zouden we in Nederland nog wel wat van kunnen leren..
Wie mij kent weet natuurlijk dat ik veel te veel heb gegeten en de volgende morgen bij het ontbijt nog steeds vol zat.
Toen we verzamelde heeft het nog een tijdje geregend en om 10:00 uur was het plots straal blauw.
Het was een schitterend mooie rit, mooie omgeving en het was heerlijk rustig, in de 120 km hebben we geloof ik slechts 1 set stoplichten gehad. Helga en ik ook behoorlijk verbrandt, maar dat mag de pret niet drukken..
Geweldig mooie dag.. iedereen hartelijk dank..
Tot the day before..
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping