BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jul 01, 2007 9:14 pm

    Luc schreefColonAlles was weer super.
    Fijn gezelschap, enkele nieuwe mensen leren kennen, fijne wegen, fijn weertje. We vragen ons wel af hoeveel eieren je wel richting Arme Klaren hebt gedragen. :lol:
    Proficat Lucas en de uwen voor het uitzetten van een zeer fijne rit in een mooi stukje België.


    We hebben nog open gereden tot thuis. Amper 5 minuten waren we thuis toen hier een onweer losbarstte.


    Wij zijn op 5 min. van thuis moeten stoppen om de softtop dicht te doen. En toen een stortbui van jewelste!
    Luc, zet jij je foto's ook in de gallery?
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jul 01, 2007 9:21 pm

    Het doet ons enorm deugd te vernemen dat de rit de moeite waard was.
    Foto's (genomen door onze dochters) zitten reeds op cd rom en......
    Bruno heeft deze reeds in zijn bezit.
    Kans is dus groot dat we vanavond toch vele leuke foto's op ons forum hebben.
    Vooral de foto's van het "eetfestijn" in het Martenshof geven een mooi sfeerbeeld : sommigen lieten zelfs "het achterste van hun tong" zien :wink:
    En ja, ik heb scharreleieren bezorgd aan .... de weergoden hebben gezorgd voor een stralend provence weertje.
    Nog dit.
    Het blijft spoken in mijn hoofd : ik weet wat "een straffe hendrik" is maar "een hete bliksem" doet het toch wel ff donderen in Keulen :wink:
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » zo jul 01, 2007 9:36 pm

    lucas schreefColonHet blijft spoken in mijn hoofd : ik weet wat "een straffe hendrik" is maar "een hete bliksem" doet het toch wel ff donderen in Keulen :wink:



    Hete bliksem

    Voor 4 personen
    400 g vers spek (1 cm dik)
    1 ½ kg geschilde aardappelen, in stukjes
    ½ kg zoete peren, geschild, in stukjes
    1/2 kg zure appelen, geschild, in stukjes
    3 dikke uien, in ringen gesneden
    peper uit de molen, zout
    echte boter, 2 dl water
    Bak het spek met wat boter en voeg de uien toe. Laat eventjes kleuren. Giet er het water op en laat 20-25 min zachtjes koken. Neem het spek uit de pan, en leg de stukjes aardappel, appel en peren in de pan. Kruid met veel peper uit de molen en zout. Doe het spek weer in de pan en laat 25-30 min zachtjes pruttelen. Kijk regelmatig of er nog genoeg vocht is, voeg eventueel een beetje water bij. Kijk of de aardappelen mals zijn. Neem het spek uit de pan en snij in dikke repen. Stamp de inhoud van de pan fijn en voeg een flinke noot boter toe. Schep in een schotel en leg het spek bovenop.
    TIP:
    Je kan hierbij pensen, braadworst, vleesbrood serveren. Dien op met brood of aardappelen.
    Je kan dit vooraf maken en afgedekt opwarmen in de microgolf.

    Afbeelding

    Lucas: Hopelijk zijn nu de spoken weg en slaap je vanacht rustig.
    Ik heb vandaag genoten van de rit en bedankt voor het wegbrengen van de eitjes naar..... ??Ze pasten toch niet in de "Hete bliksem"
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo jul 01, 2007 9:37 pm

    Fantastische dag, Goed volk, Perfrecte route door een voor ons vrij nieuwe streek van Belgie. Aangenaam in de auto en aan tafel mogen vertoeven.

    Organisators: EEN DIKKE BRAVO!! Het was top.

    Net om 21:20 thuis aangekomen, 1,25 uur vanaf Maastricht. Onder Eindhoven (bij Leende) even een stortbui gehad die Bruce en ons dwong om even de kap dicht te doen.

    Fotokes volgen!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jul 01, 2007 9:48 pm

    Julien schreefColon
    lucas schreefColonHet blijft spoken in mijn hoofd : ik weet wat "een straffe hendrik" is maar "een hete bliksem" doet het toch wel ff donderen in Keulen :wink:



    Hete bliksem

    Voor 4 personen
    400 g vers spek (1 cm dik)
    1 ½ kg geschilde aardappelen, in stukjes
    ½ kg zoete peren, geschild, in stukjes
    1/2 kg zure appelen, geschild, in stukjes
    3 dikke uien, in ringen gesneden
    peper uit de molen, zout
    echte boter, 2 dl water.......

    Lucas: Hopelijk zijn nu de spoken weg en slaap je vanacht rustig.
    Ik heb vandaag genoten van de rit en bedankt voor het wegbrengen van de eitjes naar..... ??Ze pasten toch niet in de "Hete bliksem"

    :lol:
    Oef, eindelijk .... ga mijn "madame" direct aan t werk zetten terwijl ik me zelf trakteer op "nen ter doole" :wink:
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » zo jul 01, 2007 10:17 pm

    Wij zijn ook weer goed thuis gekomen :D Een dikke :thumbsup: voor de organisatie! (ook namens Britt) Het was top: mooi weer (1 buitje maar toen zaten we in een café :wink: ) mooie route en wegen en veel geleerd. Alleen jammer dat ik de grote groep na de start kwijt raakte doordat ik een afslag miste. Verkeerd rijden zit in onze familie :lol: Op de terugreis tot Baarlo open gereden. Ik ben benieuwd naar de getrokken foto's....

    Groet,

    Arjan.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo jul 01, 2007 10:57 pm

    Fijn te horen dat het leuk geweest is!!
    Ik ben toch solidair geweest met jullie! Ben gaan werken in m'n zwarte MGF.be-topje!!!
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo jul 01, 2007 10:59 pm

    Gewoon een geweldige ervaring!! Toffe mensen, toffe route, tof weer enz...zeker voor herhaling vatbaar :D Ronald en Karla..de ZR crew :wink:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo jul 01, 2007 11:31 pm

    hey

    ik heb enorm genoten van de rit, dikke pluim voor de organisatie doe zo verder zou ik zeggen. :D :D :D

    alleen BRUNO FOTO'S PLEASE :? :? :?

    grtz

    mg metro en man
    :lol: :lol: :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jul 01, 2007 11:55 pm

    Ik heb inderdaad een CD vol foto's gekregen (meer dan 200). Ik ga één dezer hier een selectie uitmaken (morgen waarschijnlijk) en online plaatsen. Een dagje geduld dus aub.
    In ieder geval, ik had het nooit durven dromen dat we in deze wisselvallige periode qua weer, een hele dag zon zouden hebben. Zo veel zon zelfs dat ik compleet verbrand ben. Geen spatje water gezien (ook niet bij terugkeer, zoals anderen hier). Een prachtige rondrit, wel bijna 30 wagens en veel nieuwe gezichten, puike organisatie, goed gegeten, veel gelachen, kortom, blij dat ik deze niet gemist heb.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jul 02, 2007 7:49 am

    Amaai,

    Wat een geweldig mooi weekend, Helga en ik waren een dag eerder richting België gereden en hebben overnacht in een 13de eeuws kasteel. We hebben daar een 7 gangen diner genuttigd, dat was onbeschrijfelijk goed, daar zouden we in Nederland nog wel wat van kunnen leren..
    Wie mij kent weet natuurlijk dat ik veel te veel heb gegeten en de volgende morgen bij het ontbijt nog steeds vol zat.
    Toen we verzamelde heeft het nog een tijdje geregend en om 10:00 uur was het plots straal blauw.
    Het was een schitterend mooie rit, mooie omgeving en het was heerlijk rustig, in de 120 km hebben we geloof ik slechts 1 set stoplichten gehad. Helga en ik ook behoorlijk verbrandt, maar dat mag de pret niet drukken..
    Geweldig mooie dag.. iedereen hartelijk dank..
    Tot the day before..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 02, 2007 12:22 pm

    een selectie van 100 foto's van Lucas staan reeds online !

    http://dennis.core-lan.nl/mgf/Midzomertour-2007?page=1

    Persoonlijk vind ik dit een mooie samenvatting van de dag, bruin van de zon en verder eten, eten en nog eens eten : :lol:
    Afbeelding
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » ma jul 02, 2007 12:27 pm

    Bruce, het eten brengen we naar de mond, niet andersom. :roll:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jul 02, 2007 3:38 pm

    @Bruce : het was me s middags opgevallen dat de shampoo van Meguiars je haardos doet schitteren :lol: nu de wax nog

    @Bruno : tof dat onze foto's razendsnel geplaatst worden ; zeker van nen "hete bliksem" genoten :wink:
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jul 02, 2007 6:10 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonLuc, zet jij je foto's ook in de gallery?


    foto's online
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten