Kevin schreefColonToch niet een crash of iets in die richting?
Nee, Nee, Nee.
Het heeft te maken met de A.P.K.
Op 4 april had ik uitlaat onderdelen besteld voor de Elise waarbij de katalysator naar de F zou gaan.
Helaas zijn deze onderdelen nog niet geleverd.
Enkele weken geleden had ik nog de gedachte om de huidige kat. van de Elise over te zetten naar de F voor de apk, maar toen sloeg de radiateur van de Elise weer eens lek, de Elise bleef op de brug staan voor reparatie, maar ook de levering van de radiateur koste twee weken, dus de afgelopen dagen druk met de Elise bezig geweest, en om deze reden was het niet meer mogelijk de F voor de apk gereed te maken.
In tegenstelling tot uitspraken van Wel Edelachtbare Heer Koos. S. krijg je per direct van het c.j.i.b. een acceptgiro thuis gestuurd wegens geen apk. ( Volgens Koos. S wordt een marge van twee weken gehandhaafd, maar uit ervaring is dit slechts één dag. ) Om deze acceptgiro te voorkomen heb ik besloten de F te schorsen in afwachting van de onderdelen voor de Elise en daarmee de kat. om te zetten.
Gr. Drikje S1