Bruno schreefColonRick, vergeet je de uitslagen niet te posten als je eens tijd hebt ? thanks !
En ja hoor, ik moet inderdaad de mijne ook nog online gooien.

Bruno schreefColonRick, vergeet je de uitslagen niet te posten als je eens tijd hebt ? thanks !
En ja hoor, ik moet inderdaad de mijne ook nog online gooien.



Bruno schreefColonZo was ik ook mijn beker kwijt aan een ZR dacht ik.


Bruno schreefColonDan mag je niet stil blijven zitten en een 8 tal extra pk gaan zoeken, als je de beker wil




BlackFox schreefColonDie MPI's halen hun pk's nog serieus goed precies?
Die 140pk is toch niet stock neem ik aan?
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.