BUTTON_POST_REPLY 197 berichten
Midzomertour 2009
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jun 15, 2009 10:37 am

    geen slecht idee.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jun 15, 2009 11:10 am

    strak plan :-)
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    door Wiellem » ma jun 15, 2009 11:12 am

    Bruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk. :oops:

    ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.


    Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's :)) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » ma jun 15, 2009 12:36 pm

    Ook ik heb het erg leuk gevonden gisteren. De rit was goed uitgezet en leuk om te rijden en het was weer leuk om veel bekende en nieuwe mensen van het forum te zien en te spreken. Het weer zat natuurlijk niet mee, maar daar was de sfeer niet minder om. Volgend jaar proberen we er zeker weer bij te zijn! :D

    Lucas, Ivan en Julien: Bedankt voor het organiseren en uitzetten van deze toffe rit! :thumbsup:

    Jantje en Luc: Succes met het repareren van Fjes!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma jun 15, 2009 1:16 pm

    De rit van gisteren was gewoon genieten!! Bedankt aan de organisatoren :wink: ...Het weer, ach...in de late namiddag toch kunnen open rijden.
    De sfeer zat er alleszins goed in...weeral goed gegeten, gedronken en gelachen... :lol:
    Jammer van de pechvogels...volgende keer meer geluk... :wink:
    Op naar de volgende rit! 8)
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    naambordjes

    door jantje » ma jun 15, 2009 1:52 pm

    Ja, ik had mezelf ook niet voorgesteld nietwaar.

    Ik denk dat dit niet meer nodig zal zijn de volgende keren.
    Hopelijk zonder pech onderweg dan.

    Inderdaad een zeer mooie rit (het deeltje dat we meereden dan toch) dus alsnog proficiat aan de organisatoren.

    Al bij al toch een leuke dag gehad, en opnieuw tevreden dat ik een aansluiting heb bij VAB. De man heeft ons enorm geholpen.
    Hij is een liefhebber van 2PK'tjes (zeg maar geitjes voor de Belgen) en heeft in de streek ook een rit georganiseerd.
    Hij begreep dus een beetje wat we meemaakten.

    De F is nu in de garage en hopelijk is ie snel weer beter
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma jun 15, 2009 4:32 pm

    Wiellem schreefColon
    Bruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk. :oops:

    ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.


    Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's :)) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.


    Ik ben ook naar je op zoek geweest Wiellem, ik had namelijk de Velgkapjes mee....
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jun 15, 2009 4:52 pm

    Carl schreefColon
    Wiellem schreefColon
    Bruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk. :oops:

    ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.


    Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's :)) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.


    Ik ben ook naar je op zoek geweest Wiellem, ik had namelijk de Velgkapjes mee....


    Ik heb heel veel mensen ontlopen en geen deelnemende MG's kunnen bewonderen :cry: voornamelijk omwille van privéomstandigheden lukte het mij als mede-organisator niet om tijdig op de afspraken/stopplaatsen aanwezig te zijn.
    Het was de bedoeling om vooral telkens als één van de eersten aan te komen .... ik kwam nu telkens de laatste aan :roll:
    Volgende Midzomertour wordt dit zeker een bijzonder aandachtspunt ttz.
    als mede-organisator de rit NIET of beperkt mee rijden en vooral zorgen voor ontvangst van de deelnemers...
    Mea culpa
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    door Wiellem » ma jun 15, 2009 5:43 pm

    Carl schreefColon
    Wiellem schreefColon
    Bruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk. :oops:

    ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.


    Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's :)) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.


    Ik ben ook naar je op zoek geweest Wiellem, ik had namelijk de Velgkapjes mee....


    Inderdaad jammer ik had eigenlijk gewoon moeten vragen wie Carl is :(

    Maareh ik was nog vergeten de organisatie te bedanken, hierbij bedankt :D

    Hoewel mijn pa en ik de 2e route niet hebben mee kunnen rijden vanwege tijdgebrek hebben we hem wel meegekregen voor wanneer we ons een keertje in de vakantie vervelen :)
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jun 15, 2009 7:04 pm

    ondanks de zeer korte deelname aan het event, toch wel genoten. We hebben het roadbook nog bij ons, dus de rit rijden op een ander moment zullen we zeker doen.

    Ik ben we benieuwd naar jullie ervaring met het roadbook van Julien. Dit zag er knap uit en is bovendien zeer vriendelijk voor het milieu. Kan Lucas of Julien mij desnoods een copy van het tweede deel doormailen?

    Voor het overige wil ik ook iedereen danken die de Workshop gratis heeft meegevolgd. 130 techniekers rond een MGF, je maakt het niet elke dag mee. Als laatste wil ik mijn appreciatie betuigen tov de dames die mooi braafjes hebben zitten wachten in de Fjes. Knap van jullie :-)

    F staat mooi bij de garagist en is waarschijnlijk volgend weekend terug "alive and kicking".

    gr

    Loek
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » ma jun 15, 2009 7:38 pm

    Mooie dag ondanks de regen die ons uit het westen achtervolgde.
    Vooral 2de gedeelte was voor ons een mooie kennismaking met het "echte limburg" met een mooi uitgewerkte bol, pijl zonder meters.
    Mijn navigator (echtgenote) was eerst wat bang wat het zou geven maar t'was leuk met vele lange stukken.
    Wij komen zeker nog eens terug!
    Aan Jantje: niet opgeven.
    Met dank aan de inrichters.

    PS.: inderdaad naamkaartje met gebruikersnaam zou leerrijk zijn. :)
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jun 15, 2009 8:53 pm

    Naambordjes met Nickname en realname zouden inderdaad best verhelderend kunnen zijn :P

    Beide pech gevallen succes met reperatie en maar goed dat er op tijd gestopt is :thumbsup:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » ma jun 15, 2009 9:19 pm

    Liepen we op de Kempenrit editie 2005 ook niet al rond met naamkaartjes? Ik meen me daar vaag iets van kunnen te herinneren.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jun 15, 2009 9:27 pm

    MGF schreefColonLiepen we op de Kempenrit editie 2005 ook niet al rond met naamkaartjes? Ik meen me daar vaag iets van kunnen te herinneren.


    De F'jes waren voorzien van naambordjes.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma jun 15, 2009 9:27 pm

    Gewoon de naam op de polo laten boduren en voor degene die geen polo moeten er maar een aanschaffen. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
BUTTON_POST_REPLY 197 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten