





jeroenvanuden schreefColonJa wij hebben het ook erg gezellig gehad. Leuk om de namen op het forum eens bij de hoofden te zien.




Carl schreefColonze tintelen nog steeds, maar zien al wel terug roze...



Carl schreefColonDenkpiste voor volgend jaar: We nemen ook onze eigen te koop items mee en maken er een forum-mini-event van.
ErikB schreefColonErikB schreefColonMisschien een idee:
Mocht je iets willen verkopen, breng het dan mee, voorzie het van een prijslabeltje en dan kan je het wel kwijt op één van onze tafels.
Prijslabeltje is wel belangrijk... als je dan even weg bent, kan het toch nog verkocht raken.

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.