Knappe foto's allemaal!!!






Bruce schreefColonTukker, was jij trouwens gewoon zelf even overgevlogen? eigen vliegbrevet?
Wij zijn tijdens de run van zondag langs het vliegveld gekomen, was en vlakbij..


Inge schreefColonBen ik blij dat mijn ventje naar Engeland is geweest, hij weet nu eindelijk wat onze volgende auto wordt. Hij zal vanaf nu eindelijk hard gaan werken en mee sparen voor mijn volgende auto!!! DE SV-R, de kleur daar ben ik nog niet zeker van maar heb nog tijd genoeg om een besluit te nemen. Dus, Bruno gaat niet meer zoveel op het forum zitten want hij moet werken!!!!![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.