MGF schreefColonAan de foto´s te zien was het een hele leuke dag, jammer dat we er niet bij konden zijn. Misschien de volgende keer bij Meguiars Nederland?
Volgend jaar doen we het zeker opnieuw, maar wel terug in Belgie, bij Megiuars Belgie, tenslotte was het allemaal perfect, en zijn zij onze sponsor, en niet Megiuars Nederland.


