opkomst 2 MG's - 3 alternatief vervoer

Jaded schreefColonBij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn afwezigheid.

ErikB schreefColonJaded schreefColonBij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn afwezigheid.
Beetje laat als er eten gereserveerd wordt en mensen de nodige moeite doen om je alsnog die avond te contacteren.

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.