Mooie omgeving, mooi weer en lekker gegeten en ter afsluiting
En deze keer ..................... geen complicaties en dus allemaal heelhuids terug op de vertrekplaats.
Uitzetter(s) heel hartelijk bedankt en ik hoop dat jullie de positieve kritiek ter harte zullen nemen en
toepassen op een volgende, nog mooiere rit!!
Nogmaals bedankt, ook namens Wendy en Muts !!
























