Dat is balen, nog weer een ander vervolg als dat wat je verwacht had. Vervelend dat je nu pas weet wat er eigenlijk nog volgt. Sterkte gewenst van Kasper en Marion
Het was wel het laatste waaraan ik gedacht had, maar goed, tis niet anders. Bij deze....bedankt voor jullie support en volgend seizoen ben ik, bedoel, zijn wij weer van de partij. Nu mentale voorbereiding op de operatie.
O mijn god, niet te geloven....ik heb dit topic nu pas helemaal gelezen en wat een vervelende situaties. Benny sterkte met de reparatie en Geert-Jan met de operatie. Hoe erg het was kan ik niet goed inschatten, maar er zijn genoeg getuigen die kunnen laten weten dat zo'n schreeuwlelijkert zijn straf niet zal ontlopen. Hoe licht die ook zal zijn, vrees ik want het Nederlands strafrecht mag van mij wel wat zwaarder. Maar ook leuk om te lezen dat jullie een mooie rit gehad hebben.
Nogmaals sterkte met het herstel en groet,
Arjan
MGTF135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter Foto album
Ik heb het topic wel gevolgd maar de details zijn mij onbekend. Sommige mensen denke dat de wereld om hen draait. Ik wens iedereen sterkte en een snel herstel toe.
Ik kon er die dag helaas niet bij maar... Morgen schijnt de zon, en ga ik de route toch rijden.
Jullie horen van mij hoe ik hem vindt. Ik ben wel kind aan huis in het heuvelland dus misschien wel erg kritisch.
Ik heb geluk gehad. Ik ben geen voetgangersgebied met brillen van 100kg tegengekomen. Wel veel afbrekende bladeren. Dat schijnt normaal te zijn deze tijd van het jaar.
Desondanks kan ik begrijpen dat het merendeel van jullie heeft genoten van de route die Tom in elkaar heeft gezet. Mooi. Ik kende de weggetjes wel maar hij heeft er leuke combinaties van gemaakt. Desondanks een vraagje; Ik kwam een paar overstekende (doodlopende) onverharde wegen tegen. Klopt dit? Ik rij geen 4x4. Dit naderhand nog een gecheckt met de route in GoogleMaps. Daar gebeurt dit ook. Hebben jullie wel 4wd? Of, net als ik voor het alternatief gekozen.
Waar: - 1e routedeel: Van Mechelen naar Rott/Melleschet, de Rotterbeemdenweg (onverhard) - 2e Routedeel: Van Mechelen naar Schweiberg, de Dalbissenweg (na de zijweg Lüberg) is deze doodlopend.
Ik zei al dat ik kritisch ben maar dat mag de pret niet drukken. Goeie route TOM.
Ik had je al even wat willen laten weten voordat je ging rijden, maar helemaal vergeten. Er zaten inderdaad een paar '''bugs'' in de route. Ik heb de hele route via google maps gepland en deze maakte er af en toe gewone straten van. Daar ik soms even wat heb moeten omrijden om de route na te lopen ben ik deze twee puntjes dus niet tegen gekomen, dit bleek pas op de dag zelf.
Voor de rest hoop ik dat je er komend jaar ook bij bent