door Bruno » do apr 07, 2005 12:00 am
Hoi Martine,
Dit forum is natuurlijk ook voor TF'ers, eigenlijk zou het forum de naam "mgf/tf" moeten dragen, maar toen het forum werd opgericht was er nog geen sprake van de TF. Het forum is nooit van naam veranderd, maar de forum-gemeenschap is er wel veel groter op geworden. Sterker nog, er zijn hier ook forum-leden die bv. een MGB hebben of zelfs een mini-cooper. Alles kan, als het maar gezellig blijft natuurlijk.
Tof dat je mee wil rijden op onze bloezemrit, t'is te hopen dat het weer even mooi zal zijn als op de "first outing".
Wat je wel zal merken is dat een forum-rit iets anders is als een rit van de mgcca, we blijven immers allemaal in een lange collone rijden, omdat we geen roadbook maken. Het leuke is, dat het dan des te gezelliger is, en er vele hoofden draaien, als de collone voorbij rijdt.
Voorlopige lijst tot nu toe is dan ook :
Deelnemers :
Luc & Veerle
Bruno & Inge
Erik & Fran
Sander & Eefje (onder voorbehoud)
Zjaggy en Ann
Rene & Angelien (zeer waarschijnlijk)
Paul
Renaat
Martine
Daarenboven, moeten velen uit de harde kern zich nog melden !!
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer