Er zijn nog steeds tickets te verkrijgen voor dit event, gratis dan nog wel .
Misschien bij deze ook eens een uitnodiging vaar de organisatoren van de Kempenrit









CodeColon Selecteer alles
hierbij de voorlopige opslitsing per groep
groep 1
Luc&Veerle -Herbie- Peter&Jarno (9 wagens)
groep 2
Lucas&Danielle - MG Stefke - Roadrunner (9 wagens)
groep 3
Bruno - Erik&Fran - Bruce (9 wagens)
groep 4
Jos&Nathalie -Daphne&Hajo (8 wagens)
groep 5
Kasper&Marjon - Erwin&Aline (8 wagens)
groep 6
?????????????? - and last but not least... Mr Carribean (8 wagens)
lijstje BBQ (gewoon of vegetarisch)
- Luc en Veerle: 2x gewoon
- Bruno :
- Kasper en Marion:
- Herbie :
- Lucas en Danielle: 1x gewoon + 1x veg
- Cedric en Natalie :
- mrcarribean :
- Peter en Jarno :
- Bruce en (Anja ov) :2x gewoon
- Mgf_Stfeke + Co :
- Jos en Nathalie :
- Ton en Gea : 2x gewoon
- Erwin en Aline: 2x gewoon
- Hajo & Daphne : 2x gewoon
- Erik & Fran: 2x gewoon
CodeColon Selecteer alles
hierbij de voorlopige opslitsing per groep
groep 1
Luc&Veerle -Herbie- Peter&Jarno (9 wagens)
groep 2
Lucas&Danielle - MG Stefke - Roadrunner (9 wagens)
groep 3
Bruno - Bruce (9 wagens)
groep 4
Jos&Nathalie - Daphne&Hajo (8 wagens)
groep 5
Kasper&Marjon - Erwin&Aline (8 wagens)
groep 6
Erik&Fran - and last but not least... Mr Carribean (8 wagens)
lijstje BBQ (gewoon of vegetarisch)
- Luc en Veerle: 2x gewoon
- Bruno :
- Kasper en Marion:
- Herbie :
- Lucas en Danielle: 1x gewoon + 1x veg
- Cedric en Natalie :
- mrcarribean :
- Peter en Jarno :
- Bruce en (Anja ov) :2x gewoon
- Mgf_Stfeke + Co :
- Jos en Nathalie :
- Ton en Gea : 2x gewoon
- Erwin en Aline: 2x gewoon
- Hajo & Daphne : 2x gewoon
- Erik & Fran: 2x gewoonGebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.