







lucas schreefColonNog 1x slapen ....
Weersverwachting ziet er toch schitterend uit....
"Zondag wordt een koele en wisselvallige dag met veel bewolking en regelmatig regen of buien, mogelijk nog met onweer. De temperaturen komen niet boven de 18 graden uit en er staat een stevige zuidwestenwind"
Wat moet een mens nog meer hebben bij deze zomerse temp.
Tot morgen in het Dricushuys,
samenkomst rond 9u15,
vertrek uiterlijk 10u.
.:bert:. schreefColon:twisted: Gegarandeerd slecht weer als ik me ergens voor opgeef![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.