kempenrit
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr mei 15, 2009 9:00 pm

    lucas schreefColonJammer, maar dan rijden we nog in de Drome-Provencal ... geen DayBefore en geen Kempenrit voor ons :cry: :cry: :cry:
    Foute datum ... voor ons :wink:


    Vakantieplanning ondertussen ff aangepast ... die hard eh :wink:
    Maar, btw, en jullie deelname aan de Midzomertour ????
    Mgf_Stefke, Jager, PieterV ....Heel tof en mogelijkheid tot het rijden van 2 mooie ritten op 1 dag ...
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » vr mei 15, 2009 9:56 pm

    lucas schreefColon
    lucas schreefColonJammer, maar dan rijden we nog in de Drome-Provencal ... geen DayBefore en geen Kempenrit voor ons :cry: :cry: :cry:
    Foute datum ... voor ons :wink:


    Vakantieplanning ondertussen ff aangepast ... die hard eh :wink:
    Maar, btw, en jullie deelname aan de Midzomertour ????
    Mgf_Stefke, Jager, PieterV ....Heel tof en mogelijkheid tot het rijden van 2 mooie ritten op 1 dag ...


    Sorry Lucas, ik heb deze dag personeelsfeest. Ik had me graag aangesloten bij het illustere gezelschap :!:
    ..ben er wel bij in Waalwijk en praktisch zeker op de Kempenrit (samen met Forumleden Jos en Jeroen).
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za mei 16, 2009 9:09 pm

    PieterV schreefColon
    Sorry Lucas, ik heb deze dag personeelsfeest. Ik had me graag aangesloten bij het illustere gezelschap :!:
    ..ben er wel bij in Waalwijk en praktisch zeker op de Kempenrit (samen met Forumleden Jos en Jeroen).


    :thumbsup: ik zal jullie op de Kempenrit wel herkennen aan het autokenteken :wink:
  • Rijkers
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 38
    GeregistreerdCOLON vr apr 29, 2005 7:22 pm
    WoonplaatsCOLON Larum (Geel), Belgium

    door Rijkers » do jul 16, 2009 7:51 pm

    Zal er eindelijk ook nog eens zijn (eerste keer in 4 jaar), als 't vrouwke meewil en 't weer een beetje meezit...
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jul 16, 2009 9:43 pm

    Rijkers schreefColonZal er eindelijk ook nog eens zijn (eerste keer in 4 jaar), als 't vrouwke meewil en 't weer een beetje meezit...

    Oeioeioei, het weer kan je gelukkiglijk niet naar je hand zetten , je wederhelft.... :wink:
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » vr jul 17, 2009 1:33 am

    lucas schreefColon
    Rijkers schreefColonZal er eindelijk ook nog eens zijn (eerste keer in 4 jaar), als 't vrouwke meewil en 't weer een beetje meezit...

    Oeioeioei, het weer kan je gelukkiglijk niet naar je hand zetten , je wederhelft.... :wink:


    Ook niet vermoed ik :lol:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten