lucas schreefColon:thumbsup:
Kan de nederlandstalige folder niet inladenof doe ik iets fout
Die is even zoek







ErikB schreefColonAls ik het goed voor heb, de echte organisators zullen me wel verbeteren, is die optie niet geboden omdat het dinner op zaterdagavond 'essentieel' is. De meeting in de letterlijke zin van het woord heeft haar hoogtepunt op zaterdag avond. Iedereen ontmoet iedereen en je doet een gezellige babbel terwijl de internationale verbroedering hoogtij viert.
Dus misschien toch nog aankomst op zaterdag ?

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.