door Carl » ma maart 09, 2009 11:13 am
Kasper schreefColonLet wel voor actieve leden van de MGCCA is dit dus moeilijk kiezen. Doe je een vergelijkbaar evenement in Nederland (BC&LS in Rosmalen) dan geldt Hetzelfde voor leden van de MGCCH.
Moeilijk kiezen voor de twee vindt ik geen optie, je gaat gewoon lekker op bezoek bij beiden. Als er ergens een feestje is en er zijn meer mensen die je kent dan verdeel je toch gewoon je tijd volgens je eigen inzicht?
En als je als actief lid veel meer tijd bij de één dan bij de ander doorbrengt dan mag dat toch wel zeker?
Ik ga ook lid van MGCCA worden omdat ik sterk het gevoel heb dat ik vroeg of laat een MG oldtimer erbij wil. Dit heeft niks met m"n F enthousiasme te maken hoor.
Wat we nog vergeten te vermelden zijn over de beurs is het overweldigend aanbod aan miniaturen. Als je op zoek bent naar iets dan kan je daar wel een half dagje mee vullen...
En hadden we ook al gezegd dat de afwerkingsgraad van de standen heel veel hoger ligt dan op bvb Houten? De mooiste stand van Houten is niks tegen de minste hier..... sorry maar dat moest toch gezegd.... Het is niet kwetsend bedoeld, maar gewoon een feit. Het helpt wel dat er een prijs voor de mooiste stand uitgereikt wordt. MGCCA heeft trouwens dit jaar de derde plaat weggekaapt met een oogverblindend mooie 1:1 schaalversie van een Midget. De tranen sprongen je in de ogen als je het zag

(zie ook foto)
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!