Kasper schreefColon... Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!
Het uitrekkende proces zou me interesseren. Kan ik van de vorig jaar ergens online zien? Sorry, ik vind vandaag niets niets niets

Kasper schreefColon... Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!

Remieme schreefColonmogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox

Brooklands schreefColonRemieme schreefColonmogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox
Lijkt mij prima. Uit eigen ervaring: het hotel is prima en de keuken ook.

em-gee-efke schreefColonHeb vanmiddag vernomen dat SundayOnline (Mike) met zijn Ilona ook mee gaan!!!

lucas schreefColonGaan we nu vanuit het mg-forum collectief inschrijven of ieder voor zich of is het nog afwachten tot nader bericht van MGCCH ?
Alleszins, wij doen mee...

Herbie schreefColonKasper schreefColon... Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!
Het uitrekkende proces zou me interesseren. Kan ik van de vorig jaar ergens online zien? Sorry, ik vind vandaag niets niets niets

Remieme schreefColonsinds 2 jaar rijden we nu met een groepje medeforummers en dat is is wat ons betreft voor herhaling vatbaar

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.