


MGF schreefColonAls het niet te ver reizen is ben ik er misschien ook wel bij.
Breda is me al wat ver trouwens, 2,5 uur treinen..

Remieme schreefColonIn Dordrecht is een leuke kartbaan. (Merwehal)
Hier is eveneens een bowlingbaan (zie ander topic)![]()
Een lasergame hal,
En een Chinees wokrestaurant.
Afhankelijk van de interesse kan e.e.a. gecombineerd worden tot een leuk event.


Bruce schreefColonMGF schreefColonAls het niet te ver reizen is ben ik er misschien ook wel bij.
Breda is me al wat ver trouwens, 2,5 uur treinen..
Neem je je boeken mee, kun je studeren






Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.