






lucas schreefColonRijden we elk afzonderlijk naar de startplaats te St Truiden of kunnen we ergens afspreken om samen te rijden
Zelf zou ik het fijn vinden om als forumgroep in "colonne" te rijden.

Kasper schreefColonlucas schreefColonRijden we elk afzonderlijk naar de startplaats te St Truiden of kunnen we ergens afspreken om samen te rijden
Zelf zou ik het fijn vinden om als forumgroep in "colonne" te rijden.
Als we daar niet bij nacht en ontij voor moeten opstaan, dan heel graag!
't is niet dat we niet alleen durven te verschijnen, een beetje MGF.be gevoel mag wel overkomen
groupspiriet Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.