



Bruce schreefColon@Erik, ik denk dat we voor de loudest exhaust gewoon een straight through moeten maken.. dan winnen we zeker.

Bruno schreefColonAléé back on topic :
- Bruno (Inge OV)
- Bruce (OV)
- Erik & Fran (OV)
- Jarno & Peter (OV)
- Ivan & Lucas (OV)
- Erwin & Aline (OV)









Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.