
Remieme schreefColondenk dat de volvo dan al nokkie zit met mijn eigen project benodigdheden


Remieme schreefColoninvesteren in transportmiddelen om anderen te voorzien gaat ten kosten van leuke speeltjes die ik bij Mike zie


rvdm schreefColonIk kom ook nog wel even langs met MGF en vriendin. Eerste keer dat ik naar de onderdelendag kom!
Van de aankondiging en het clubsite kreeg ik niet de indruk dat er ontzettend veel voor de F te vinden is, wat is jullie ervaring daarmee? Zou het leuk vinden om met nog wat (missende) F-spulletjes thuis te komenGelukkig beperkt de kofferbak redelijk wat ik mee kan nemen..



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.