zal me er nog eens in gaan verdiepen

Remieme schreefColon:) naar zoiets was ik al op zoek. Thx Lucas![]()
zal me er nog eens in gaan verdiepen


Remieme schreefColonheb helaas geen uitwijk mogelijkheid voor een andere datum. 20 mei is de enige dag, dat ik zelf in de gelegenheid ben om de rit te organiseren.
Wil de rit graag in mei rijden, omdat dan de bloemenvelden in bloei staan.

MG Metro-man schreefColonhello
jawel jawel mijn eerste bericht met mijn nieuwe labtop om te zeggen dat ik meega![]()
![]()
![]()
bruno help me er op tijd aan te herineren![]()
![]()
![]()
grtjs
mg metro en man
![]()
![]()
![]()

Remieme schreefColonjep, hier in de buurt worden behoorlijk wat tulpen e.d. gekweekt. die zouden tegen die tijd toch in bloei moeten staan?
heb witte vingers, dus ben daar niet zo goed van op de hoogte

Mans schreefColonlucas schreefColon
Voorzichtig daarmee, t is in de medische wereld een ziekte : ziekte van Raynaud of witte vingers syndroom ; ik bespaar je de symptonen
Vorm van RSI, wit vingertje teveel achter het toetsenbord, rit voorberei(ij)den, wit voetje enz




Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.