

Bruce schreefColonIk heb reactie terug, het K-serie blok zelf zal deze avond niet aan bod komen. wel kunnen\mogen er eventueel vragen over gesteld worden..
Mm, ik haak denk ik maar af..
Kasper schreefColonIk ben er overigens nog steeds niet van overtuigd dat er een specialist op het continent rond loopt die echt verstand heeft van het opvoeren van een K-blok


ErikB schreefColonSooo typical


Bruno schreefColonIk denk dat Erik eerder doelt op het feit dat het weeral over tunen van oldies gaat.... pff, alsof dat zo ingewikkeld is

Bruce schreefColonBruno schreefColonIk denk dat Erik eerder doelt op het feit dat het weeral over tunen van oldies gaat.... pff, alsof dat zo ingewikkeld is
Dat vermoeden had ik ook al.. ik maakte een grapje..
Ik had echt de hoop dat de K aan bod zou komen, maar ik haak af omdat ik inderdaad ook bang ben voor een ABC verhaal..

ErikB schreefColonInderdaad een tuning bij Pre-war MG's. Bij de eerste motoren zaten in en uitlaatkanalen aan dezelfde kant van de motor (AA) als upgrade kon je dan een cross-flow head monteren met in- en uitlaat niet meer aan dezelfde kant: de AB motor of motor met crossflow head.

Kasper schreefColonDat grapje kon vanaf ongeveer 1924 tot en met 1980......
(ook m'n 6-cylinder heeft geen cross flow)


ErikB schreefColon'k Sta wel verbaasd van de 1980.... damn ze liepen ferm achter of 't waren geldkloppers 1st class.


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.