Rijvaardigheids cursus op Zandvoort 12 Mei
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo maart 11, 2007 1:06 pm

Het lijkt Peter ook wel wat, helemaal omdat hij ook regelmatig mee doet aan trackday's op Zandvoort, en dan toch niet zo goed durft echt hard te rijden omdat hij de grenzen van de auto niet echt goed kent.

Ik laat voor 15 maart nog wel even weten of Peter (en ik, voor de foto's ;)) ook van de partij zullen zijn.

P.s. Wat houdt die verzekering precies in?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » zo maart 11, 2007 9:35 pm

Is 't alleen bedoeld voor F'jes, of is een (voorwielaangedreven) Vi ook welkom?
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo maart 11, 2007 9:54 pm

Uiteraard ben je ook welkom veronderstel ik, je rijdt immers ook gewoon in een F, maar dan achteruit en met een dak erop. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma maart 12, 2007 9:33 am

Ik meen me te herinneren dat Pete vertelde dat de organisator (Hendrik Jan) dit speciaal voor achteraangedreven auto's wilde organiseren..

Maar je kan dat natuurlijk gewoon aan hem vragen, E-mail adres staat in een eerder bericht van Pete.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di maart 13, 2007 11:08 am

Mag ik iedereen nog ff herinneren dat er nog twee dagen zijn om je in te schrijven voor dit Event..
    Pete zit in Hong Kong.. dus is wat minder online..

Als je mee doet of vragen hebt over het event, stuur ff een mailtje aan Hendrik-Jan; opel.speedster@hotmail.com

Jarno, heb jij al mail gehad van Pete over de voorschriften en de verzekering?

Kom beste Forumers een leuk event waar we heel wat van kunnen leren..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo maart 14, 2007 10:00 pm

Reminder,

Morgen is de laatste dag om je in te schrijven.. als je het nog niet zeker weet, laat dat dan in ieder geval weten aan Hendrik Jan via E-mail...
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do maart 15, 2007 12:35 am

Ik ga denk ik passen hier. Ik ga me lid maken van Eran-racing, waarna ik, na vervolmaking van de cursus bijna maandelijks kan gaan rijden als ik wil in Zolder of zelfs Francochamps (iets minder ver voor mij). Daarenboven is deze cusus een beetje een springplank tot behalen van een race licentie, indien ik dat ooit zou overwegen.

Voor mij 2 weekjes vroeger dus : 25 April :twisted:

Indien er nog mensen interesse zouden hebben : http://www.skylimitevents.be/
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » do maart 15, 2007 2:29 pm

Bruce schreefColon...Pete zit in Hong Kong..

Afbeelding

Erg weinig onlinetijd hier, via een nog slechtere internet verbinding. Maar toch een stukje bewijs dat Bruce gelijk heeft :D :wink:

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do maart 15, 2007 2:39 pm

Geweldig Pete, dat zien we graag...

internationale club foto's..
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » do maart 15, 2007 6:57 pm

Look alike met clubshirt :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » vr maart 16, 2007 8:26 pm

Pete schreefColon
    Bruce schreefColon...Pete zit in Hong Kong..

Erg weinig onlinetijd hier, via een nog slechtere internet verbinding. Maar toch een stukje bewijs dat Bruce gelijk heeft :D :wink:

Pete

Je hebt de TF toch wel meegenomen? ;)
  • Sir Charles
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON ma apr 03, 2006 10:04 pm
    WoonplaatsCOLON Lille, B

door Sir Charles » za apr 14, 2007 8:53 pm

Wie heeft zich uiteindelijk effectief ingeschreven?

Ik alvast wel...
    present: Lotus Elise S2 111S - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - colorcoded hardtop - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron NSS suspension
    past: MGTF 135 BRG - TF160 velgen - Goodyear Eagle F1 GSDS3 - ChromDesign windstop - chrome TF grilles - ...
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » zo apr 15, 2007 12:01 am

Heeft feestje op Zandvoort 12 Mei zal zijn met:

Sir Charles
    Bruce
    Pete

Drie deelnemers in een groot veld van Opel Speedsters en een paar Lotussen, in het totaal 30 deelnemers! Het wordt vast een geweldige dag, ik kan niet wachten. Misschien zijn er nog wel nieuwsgierigen van dit forum die op de dag zelf naar Zandvoort komen om te kijken? Liefhebbers om ons in actie te filmen?

Wat mij overigens opgevallen is, dat is dat mijn verzekering en ook die van Bruce dit bezigheid gewoon dekken. De omschrijving is dat de verzekering een rijvaardigheidscursus gewoon dekt, zolang er geen wedstrijd element aanwezig is. Een trackday lijkt daardoor buiten de verzekering te vallen omdat het geen begeleide cursus betreft.

Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » ma apr 16, 2007 11:11 pm

Even een beetje off topic...

Gisteren stond ik naast een speedster bij verkeerslichten in Helmond... toen het groen werd verging horen en zien me :shock: :shock: :shock: wat is dat ding snel !!! werkelijk ongelooflijk.
    Dat wordt nog een leuke uitdaging tijdens de dag op Zandvoort :D

Gelukkig melden zich daarna nog een alfa spider en een BMW om wel door mij eruit gereden te worden... een prettig herstel van mijn ego :wink:

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di apr 17, 2007 9:11 am

Ik had al zo'n vermoeden, dat die dingen loei snel zouden zijn, maar we zullen het wel zien, ik heb er in ieder geval loei veel zin in..