

Luc schreefColonDe slipcursus bij Jesco is niet met de F maar met een OPEL. Als er dan toch brokken van komen is dat -voor mij althans- niet zo erg.
Prijs voor een dag theorie + praktische oefeningen is ongeveer €200.


Luc schreefColonBij een cursus "slip- en remcontrole" met oa noodstop, ontwijken van een voorwerp op een glad wegdek, hoe reageren vij onderstuur,.... maakt het niet uit met welke wagen je rijdt. Het basisprincipe blijft hetzelfde.
Dus doe je dit nu met een Opel Astra break/gtc, Signum of een F, dit maakt niets uit.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.