Ik zal eens gaan verzinnen wat ik zoal weet
en dan komt het naar je toe
Als iedereen dat zou doen kunnen we een mooi overzicht maken
Thomas


Pete schreefColon3. Ik ben er wel voor om meer evenementen op de calender te zetten, ik ben zelf namelijk nooit zo op de hoogte van wat er allemaal in autoland gebeurt. Misschien kunnen we de MGF.be events een ander kleurtje geven (oranje?)

Jaded schreefColonPete schreefColon3. Ik ben er wel voor om meer evenementen op de calender te zetten, ik ben zelf namelijk nooit zo op de hoogte van wat er allemaal in autoland gebeurt. Misschien kunnen we de MGF.be events een ander kleurtje geven (oranje?)
Op de afbeelding bedoel je?
Op de Google kalender komen ze sowieso.

Pete schreefColonHmmm... ik snap dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel, maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met wat je niet snapt.... snap je wel![]()
Enfin, ik bedoel in Google calender een oranje balkje onder de tekst. Net zoals het blauwe balkje onder het DTM event.... maar dan oranje, natuurlijk![]()






Pete schreefColonDeze rit had ik toch in dit topic terug moeten vinden.... of gaat het te ver om dit te verwachten![]()


Coen schreefColonKasper schreefColonOverigens: je had twee MGF's (BRG 97'+ charcoal '96) en twee TF's (beide zilveren 80th's) kunnen spotten.
Kun je misschien de kentekens achterhalen van de TF 80th's? Dan kan Ad dat weer vermelden in zijn database.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.