ErikB schreefColonOngelooflijk... al is ht maar om het gratis eten hé Sander !!
Ik ga er wel vanuit dat jij me komt ophalen dan bespaar ik ook nog op de brandstof.


Sander schreefColonBruce schreefColon(OV ik hoor dan eigenlijk op vakantie te zijn)
Maar je hebt een goede anuleerings verzekering ?





ErikB schreefColonOef... ik vreesde al dat ik op 30 september had moeten trakteren.
ErikB schreefColonHet zou trouwens helemaal mooi worden mocht nu iemand door het onschuldige handje uit de boot vallen, die oorspronkelijk wel op 30 sept. kon.



vanwege de bevalling van Inge.
Wel het aantal deelnemers is gelimiteerd.
Als er te veel geïnteresseerden zijn, zal een onschuldige hand de oplossing brengen.
Het zou jammer zijn dat iemand niet mee kan, maar zich voor 30 sept. wel kon vrij maken.
Doordat 30 sept. niet genoeg succes had, mag hij dan op 18 november niet mee.

Jaded schreefColonOktober is eenvanwege de bevalling van Inge.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.