

En die rapportcijfers die ze tegenwoordig geven lijken ook helemaal nergens op.

MGF schreefColonEn die rapportcijfers die ze tegenwoordig geven lijken ook helemaal nergens op.
Zeg, door een stom foutje zou ik meteen een 3 op mijn rapport moeten staan? Het is maar goed dat Brooklands niet in het onderwijs werkt!





Brooklands schreefColonPete schreefColonIk kan mij nog herinneren dat, niet al te lang geleden, dit als een interessant topic begon over de Clubspecial op Zandvoort...
Je hebt helemaal gelijk. By the way, heb je de twee aanvoerslangen al gemonteerd voor de K&N

Striker schreefColonGelukkig was 't geen cumming soon.


????



Ik heb contact gehad met de organisatie van de Clubspecial en deze raadt aan om de inschrijving op 6 april te verzenden. Daarna is het nog wel één maal mogelijk om een aantal auto's toe te voegen (wanneer er meer aanmeldingen zijn bijvoorbeeld).
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.