



Bruno schreefColonBrooklands ?

Sander schreefColonSja, ik weet nog niet wat ik zelf doe zaterdag, ik ga zeker mee dyno-en maar ik moet even zien hoe ik qua tijd uitkom wat het eten betreft. Ik weet daar in de buurt ook helemaal niks te zitten wat restaurantjes/tavernes enz betreft. Ik denk dat het beter is gewoon ter plekke de POI's van je Navman te laden
Brooklands schreefColonBruno schreefColonBrooklands ?
maar dan is het eenvoudig om er een hotel te boeken en er zo een leuk weekend van te maken. Dit heeft meer mijn voorkeur. Ik neem aan dat Coen ook deze mening is toegedaan.







Brooklands schreefColonBruno schreefColonBrooklands ?
Het is wel erg twijfelachtig (en ver). Misschien is de Kempenrit een beter idee. Ik heb met deze rit nog nooit meegereden, maar dan is het eenvoudig om er een hotel te boeken en er zo een leuk weekend van te maken. Dit heeft meer mijn voorkeur. Ik neem aan dat Coen ook deze mening is toegedaan.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.